Tvrtka RIS media koja već 35 godina uspješno posluje nekretninama na američkom tržištu objavljuje sljedeće informacije Centra za razvoj REALTOR® (CRD).
Možda izgleda očigledno – ili bez dodatnog značenja – da su dobra fotografija i video presudni za Vaš uspjeh kao iznajmljivača ili prodavača u prometu nekretninama.
Dobar vizualan materijal ima presuđujuć faktor u odabiru klijenta. Hoće li kupac iznajmiti nekretninu, te ju uopće posjetiti ovisi o prvom vizualnom dojmu.
Pogledajte neke od statistika RIS media-e:
1. Kuće s visokokvalitetnom fotografijom prodaju se 32 posto brže.
2. Osamdeset i sedam posto kupaca koji su pretraživali dom na internetu smatrali su da su fotografije među najkorisnijim značajkama web stranica za prodaju nekretnina. Također, fotografija i virtualne ture omogućuju REALTORS-u da uslužuju svoje klijente kao nikad do sada. Digitalne slike mogu brzo i profesionalno prikazati detalje, a današnji klijenti cijene pogodnost virtualnog obilaska kako bi skratili vrijeme na „kotačima“ i posjetili baš ono što im odgovara.
3. Devedeset osam posto kupaca i/ili iznajmljivača sude samo prema fotografijama hoće li uopće posjetiti ponuđenu lokaciju.
4. Kuće s više fotografija također se brže prodaju. Kuća s jednom fotografijom provodi u prosjeku 70 dana na tržištu, ali kuća s 20 fotografija provodi 32 dana na tržištu. Dakle, duplo manje vremena.
5. Korištenjem visokokvalitetnih fotografija na društvenim mrežama i marketingom, dobivate 2 puta više pratitelja, a time proširujete krug potencijalnih klijenata.
6. Za domove na američkom tržištu u rasponu od 200.000 do milijun dolara, one nekretnine koje uključuju visokokvalitetne fotografije, prodaju se za 3.000 do 11.000 dolara više.
Iz mog gledišta, najveća prednost je što fotografije u digitalnom svijetu ne nestaju. Nema samo jednog primjerka kojeg ćete čuvati u albumu na najvišoj polici. Digitalne fotografije mogu se podijeliti beskonačno mnogo puta, i opet iznova privući pažnju na potencijalnih klijenata. Iz toga proizlazi da ste jednom uložili novac za dobivanje digitalnog sadržaja, a narednih desetak godina ste mirni jer imate sadržaj za vlastiti marketing. Jedino što Vam ostaje kao zadatak je kreativnost u pisanju objava na društvenim mrežama i ažurnost.
Stoga, posjedovali Vi restoran, apartman, kuću za odmor ili pak nešto drugo, s dobrim vizualnim saržajem osigurali ste si kvalitetan sadržaj kojeg će znatiželjni istraživači ali i ozbiljni kupci uvijek nanovo moći posjetiti i pogledati.
Informacije navedene u članku preuzete su sa sljedećih izvora:
https://benaccinelli.com/why-use-a-professional-real-estate-photographer/
https://rismedia.com/2018/12/12/shocking-stats-importance-photography-real-estate/
https://retipster.com/ignore-professional-photography-real-estate-investing/